• Voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • In Rijssen dezelfde dag GRATIS bezorgd.
  • PostNL heeft het op dit moment erg druk. Het kan zijn dat je pakket langer onderweg is.

    Garantie & Klachten | Voortman Mode

    Placeholder

    Garantie & Klachten

    GARANTIE

    Een klacht kun je melden via het contactformulier, per mail, telefonisch, via social media of in de winkel  Nadat je de klacht hebt ingediend gaan wij deze samen met jou beoordelen. We willen samen met jou een goede oplossing vinden. We reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht.

    Voortman Mode VOF
    Haarstraat 37
    7462 AK RIJSSEN – Nederland

    Telefoonnummer: +31 (0)548-512469
    E-mail: [email protected]

    GARANTIE

    Voor artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. In feite betekent dit, dat een artikel dat je bij ons hebt gekocht er op grond van redelijkheid en billijkheid moet doen wat jij er als consument van mag verwachten. Op artikelen is ook de fabrieksgarantie van toepassing. De fabrieksgarantie geen afbreuk doet aan de wettelijke garantie. Nadat deze fabrieksgarantie is afgelopen, kun je met een gegronde klacht altijd alsnog bij ons terecht. Ons streven is om dan ook samen te zoeken naar een goede, passende oplossing.

    GEGRONDE KLACHTEN

    Het recht op garantie heb je alleen als er sprake is van een gegronde klacht. Een gegronde klacht is een klacht die niet veroorzaakt is door:

    • Opzettelijk beschadigen
    • Normale slijtage
    • Beschadiging door nalatigheid
    • Ondeugdelijk gebruik
    • Het niet juist naleven van de gebruiksaanwijzing en/of wasvoorschriften

    AFHANDELING KLACHT

    Wanneer je klacht is beoordeeld door de fabrikant of door ons en deze gegrond is bevonden, dan zoeken we samen naar een oplossing. Dit houd in: een vervangen artikel of je kunt voor het aankoopbedrag een ander artikel uitzoeken.

    Voor ons staat voorop dat jij als klant met een goed gevoel van tevredenheid verder kunt. Daarom zien wij deze service als een mogelijkheid om ook hierin ons uiterste best te doen om jou zo goed mogelijk van dienst te mogen zijn!

    Indien je een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
    Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0