Contact
Heb je hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bij Voortman Mode zijn we er elke werkdag en op zaterdag speciaal voor jou. We zijn telefonisch te bereiken op +31 548 512 469, ook kun je ons via WhatsApp een bericht sturen. Wij zijn altijd online via onze social media kanalen en reageren zo snel mogelijk op jouw vraag. Stuur je liever een mail? Dat is ook mogelijk, via [email protected] staan we voor je klaar
Je bent natuurlijk ook van harte welkom in onze winkel!
Openingstijden klantenservice
- Maandag: 09.30 - 17.30 uur
- Dinsdag: 09.30 - 17.30 uur
- Woensdag: 09.30 - 17.30 uur
- Donderdag: 09.30 - 21.00 uur (Koopavond)
- Vrijdag: 09.30 - 17.30 uur
- Zaterdag: 09.30 - 17.30 uur
Garantie & klachten
Een klacht kun je melden via het contactformulier, per mail, telefonisch, via social media of in de winkel. Nadat je de klacht hebt ingediend gaan wij deze samen met jou beoordelen. We willen samen met jou een goede oplossing vinden. We reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht.
Voortman Mode VOF
Haarstraat 37
7462 AK RIJSSEN – Nederland
Telefoonnummer: +31 (0)548-512469
E-mail: [email protected]
Garantie
Voor artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. In feite betekent dit, dat een artikel dat je bij ons hebt gekocht er op grond van redelijkheid en billijkheid moet doen wat jij er als consument van mag verwachten. Op artikelen is ook de fabrieksgarantie van toepassing. De fabrieksgarantie geen afbreuk doet aan de wettelijke garantie. Nadat deze fabrieksgarantie is afgelopen, kun je met een gegronde klacht altijd alsnog bij ons terecht. Ons streven is om dan ook samen te zoeken naar een goede, passende oplossing.
Gegronde klachten
Het recht op garantie heb je alleen als er sprake is van een gegronde klacht. Een gegronde klacht is een klacht die niet veroorzaakt is door:
- Opzettelijk beschadigen
- Normale slijtage
- Beschadiging door nalatigheid
- Ondeugdelijk gebruik
- Het niet juist naleven van de gebruiksaanwijzing en/of wasvoorschriften
Afhandeling klacht
Wanneer je klacht is beoordeeld door de fabrikant of door ons en deze gegrond is bevonden, dan zoeken we samen naar een oplossing. Dit houd in: een vervangen artikel of je kunt voor het aankoopbedrag een ander artikel uitzoeken.
Voor ons staat voorop dat jij als klant met een goed gevoel van tevredenheid verder kunt. Daarom zien wij deze service als een mogelijkheid om ook hierin ons uiterste best te doen om jou zo goed mogelijk van dienst te mogen zijn!
Indien je een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Veelgestelde vragen
1.1 Zijn alle getoonde prijzen op onze website incl. btw?
Alle genoemde prijzen bij Voortman Mode zijn inclusief BTW.
2.1 Waar vul ik mijn kortingscode in?
In de winkelwagen kan je de kortingscode invullen onder Cadeaubon of kortingscode. Klik op activeren om de kortingscode toe te passen op de winkelwagen.
2.2 Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?
We maken het je zo makkelijk mogelijk om je bestelling te voltooien. Om te betalen bij Voortman Mode kan je kiezen uit onderstaande betaalmogelijkheden:
- iDeal
- PayPal
- Visa & Mastercard
- Bancontant
- Klarna Achteraf Betalen
Wil je meer informatie over de verschillende betaalmogelijkheden? Bekijk de uitgebreide informatie bij Bestellen en betalen.
2.3 Hoe bestel ik een product?
1. Producten in je winkelwagen plaatsen
Via de categorieën in ons hoofdmenu selecteer je jouw favoriete producten, waarbij je in het menu aan de bovenzijde door de verschillende categorieën kan gaan. Nadat je de perfecte maat en goede kleur van het door jou favoriete producten hebt geselecteerd, plaats je de items in de winkel wagen door op ‘In winkelwagen’ te klikken.
Op het icoon van winkelwagentje zie je dat je het product in hebt gevoegd. Door op ‘Winkelwagen’ te klikken, kun je bekijken welke producten je geselecteerd hebt. Hier vind je ook je Winkelwagen overzicht, je hebt hier altijd de mogelijkheid om het artikel te verwijderen door ‘verwijderen’ te klikken bij het artikel. Verder winkelen? Klik dan op ‘Ga verder met winkelen’, je kan ook inloggen op de producten op je wishlist te zetten. Zo blijven je items bewaard. Klaar om te bestellen? Klik dan op ‘Doorgaan naar afrekenen’ op de Winkelwagenpagina.
2. Inloggen, account aanmaken, inloggen via Facebook
Log in bij Voortman Mode als je al klant bent. Nog geen klant? Klik dan op ‘Registreren’ en vul alle gegevens in. Klik op ‘Volgende stap’ om je registratie definitief te maken. Na het afronden van de registratie ontvang je een bevestigingsmail. Bestellen kan bij ons ook zonder account. Klik meteen op ‘Direct betalen’, vul je gegevens in en reken af als een gast en klik vervolgens op ‘Ga verder als gast’. Selecteer de gewenste verzend- en betaalmethode, rond de bestelling af door op ‘Kopen’ te klikken. Op onze website kun je betalen met iDeal, PayPal, Visa, MasterCard en Bancontant.
3.1 Hoe beoordeel ik Voortman Mode?
Voortman Mode is te beoordelen via het platform Kiyoh, hier kun je een review achter laten over onze winkel én webshop.
3.2 Is het online winkelen bij Voortman Mode veilig?
Ja, wij zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg het kwaliteitskeurmerk voor webshops. We hebben een certificaat verkregen na toetsing op bepaalde eisen. Het certificaat bekijk je in de ledenlijst van Thuiswinkel Waarborg.
4.1 Moet ik verzendkosten betalen?
Als je hebt gekozen voor verzenden, zal er een bedrag van €4,95 in rekening worden gebracht bij een bestelling onder de €75,-. Bij een bestelling boven de €75,- betaal je geen verzendkosten.
4.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen die op maandag t/m zaterdag voor 17.00 uur worden voltooid, worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. De bestellingen worden afgeleverd door DPD. De levertijden kunnen afwijken tijdens feestdagen of als er onvoorziene problemen zijn bij DPD.
4.3 Welke bezorgmethodes kan ik kiezen?
Er zijn twee bezorgmethodes die je in onze webshop kan selecteren om je pakketje te laten bezorgen of af te halen:
DPD
Jouw bestelling verzenden wij in een pakket via DPD, je ontvangt een Track & Trace link zodra wij je bestelling hebben verzonden. Via Track & Trace kan je exact zien wanneer je pakket wordt bezorgd.
Afhalen in de winkel in Rijssen
We bieden je ook de mogelijkheid om je bestelling gratis en gemakkelijk af te halen in onze winkel. Nadat je bestelling is geplaatst leggen we de bestelling zo snel mogelijk klaar om binnen de openingstijden van onze winkel je bestelling af te halen.
4.4 Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?
Ja! Selecteer in het afrekenproces bij de verzendmethode dat je het pakket wilt afhalen in de winkel. Je bent van harte welkom in onze winkel aan de Haarstraat 37 in Rijssen. We zetten de bestelling zo snel mogelijk voor je klaar om af te halen binnen openingstijden van onze winkel.